Beyaz Futbol 11 Nisan 2021 Kısım 1/3

2 184 Baxış 230K
İdman

#ErzurumsporBeşiktaş
Beyaz Futbol AZtos Kanalına Abone Olmak İçin:
bit.ly/beyazfutbol
Beyaz Futbol | Instagram: beyazfutboltr
Beyaz Futbol | Twitter: beyazfutbol/
Beyaz Futbol | Facebook: beyazfutboltr/

Şərh

  1. Beyaz Futbol
    Beyaz Futbol
    Ay əvvəl

    Videoyu beğenmeyi Beyaz Futbol'a abone olmayı unutmayın

    1. Medeni
      Medeni
      28 gün əvvəl

      bize bunlarla gel rok 😅👍

    2. Rauf Musayev
      Rauf Musayev
      Ay əvvəl

      Selam Azerbaycanan Ben Galatasarayıyım amma Rasim bey programda bağrıyor

    3. Mustafa Çolak
      Mustafa Çolak
      Ay əvvəl

      Hey futbol cahilleri hakem cenkin eline değdiğini görmemiş olabilir bjk erzuruma topu vermeden direkt gol atarsa sayılmayacaktı var çağıracaktı . Yalnız bjk o topu kaybetti ve topu erzuruma verdi . Yani yeni bir pozisyon başladı . Anlamak istemeyen kurallar kitabını okusun. Adam diyor ki babalin golü niye iptal. Gerizekalı babelin golünde top hep gs deydi hiç karagümrüğe geçmeden gol oldu

    4. Mert Hakan
      Mert Hakan
      Ay əvvəl

      Telegramda GoalhubTR diye bir kanal var adam maç linklerini, maç anında golleri, haberleri veriyor.

    5. Tekin Cagman
      Tekin Cagman
      Ay əvvəl

      Ahmet cakar yalan söyledigi sürece 🖕ve gs amigosu gibi yalanlari birkmadiği sürece asla abone olmam

  2. Öner Ahmet
    Öner Ahmet
    Gün əvvəl

    Galatasarayi türkiye şapiyonu olacak bu zene.

  3. Ömer Faruk Arat
    Ömer Faruk Arat
    27 gün əvvəl

    Rok sen feneri kiskanan adamsin gslilikta biyle bisey yoktur mesut ozil icin dediklerini unutmuyoruz

  4. Mikrop
    Mikrop
    27 gün əvvəl

    Sinan Engin insanı Beşiktaştan soğutur.

  5. uğur yılmaz
    uğur yılmaz
    28 gün əvvəl

    Bu adamı gördükçe izleyesim gelmiyor ya AKP İKTİDARI düşünce ilk önce kacaklardan birisi

  6. Lofi Sound Chill Songs
    Lofi Sound Chill Songs
    28 gün əvvəl

    Rasime bjk cok yakismis

  7. İsmail Güney
    İsmail Güney
    28 gün əvvəl

    rezalet, top mop oynamayan ne oynadığını kendi futbolcuları dahi bilmeyen takımlar, hala şampiyonluk yolunda, ligden 2 üst gömlek futbol oynayan(ligin kalitesi çok düşük, yoksa BJK da çok çok iyi bir top oynamıyor) hakemler Beşiktaş'ı kolluyor öyle mi? Azıcık vicdan, adalet duygusu, renkli gözlükleri çıkarıp izleyin tüm maçları kim kollanmış kim kollanmamış görelim. Fener maçında hakem ince ince faul kararlarıyla Sergen'in dediği gibi oyuna ortak etmek için elinden geleni yaptı. Kasımpaşa mağlubiyetinde yine ince ince faul kararlarıyla BJK'ı sindirdi. O tetikçi Halil Umut Meler. Anladık ligin tadı tuzu kalmayacak BJK 10 puan önde olursa ama BJK'yi hakemler kolluyor da bize yanlış yapıyor, bizi doğruyor demeyin azıcık dürüst olun el insaf.(dürüst renkli takım taraflarlarını tenzih ederim)

  8. Zafer Cengiz
    Zafer Cengiz
    28 gün əvvəl

    Sinanbüzzüğüne

  9. Hüseyin
    Hüseyin
    28 gün əvvəl

    Sinan abi sen Beşiktaş'ın yaptığı şikeyi önce konuş başka takımlara yorum yapmayı bırak nekadar haysiyetsiz biri olduğun belli dansöz gibi kivirmayi seversin sen belli ediyorsun adam değilsin sende dansöz oldun sayın Sinan Engin

  10. Nisanur Cengiz
    Nisanur Cengiz
    29 gün əvvəl

    Helal olsun apo abi

  11. Rahmi Aykaç
    Rahmi Aykaç
    29 gün əvvəl

    UTANMADAN AMERİKAN IPHONE İSTİYOR

  12. Hasan Yalcın
    Hasan Yalcın
    29 gün əvvəl

    1

  13. yasin günaydın
    yasin günaydın
    29 gün əvvəl

    Ulan ahmet çakar sanki haksız penaltı haksız kırmızı verildi de ağır hakem hatasıyla kazanmış olduk ne adamsın ya

  14. Niyazi Bostancı
    Niyazi Bostancı
    29 gün əvvəl

    Rasim..yanar..döner..İZMİRLİ..NORMEL...SİYASETDEDE..DONERSE..OZAMAN..ROK. HOMO.DİYECEGİM.💛💙💙💙💛💙💛💛

  15. Uğur Yarar
    Uğur Yarar
    Ay əvvəl

    Onur bey Sinan Engin diyorsun Sinan hocam demedin ☺

  16. Ömer Faruk Yılmaz
    Ömer Faruk Yılmaz
    Ay əvvəl

    yanlış kararı doğru kabul ettirmek için her şeyi yaptı Sinan Engin

  17. aygün Sivilcikaya
    aygün Sivilcikaya
    Ay əvvəl

    Sinan engin evirip çevirme kıvarma Kendinize gelince bişey yok eyyamcılık yapma konuştukça batıyorsun

  18. Oktay demir
    Oktay demir
    Ay əvvəl

    Bu takimla şampiyonlar liginde bizi ezerler lig sampyonlugu olsun gerisi bos

  19. Kingkong
    Kingkong
    Ay əvvəl

    Keske beyaz donunu cıkarıp atsaydı.....

  20. Uygar Aydın
    Uygar Aydın
    Ay əvvəl

    Ömnlş

  21. Filiz Duran
    Filiz Duran
    Ay əvvəl

    Sinan engin o kadar boş konuşuyosunki izlemeden geçiyorum artık

  22. GôkBôRû
    GôkBôRû
    Ay əvvəl

    simdi bakıyosun gezzal diye bı topçu var .abu yu saymıyorum bile

  23. Sedat Turğut
    Sedat Turğut
    Ay əvvəl

    Demirörenler kimdir ? eski bjk BAŞKANI ESKİ TFF BAŞKANI ŞİMDİ İDDANIN SAHİBİ !!! SİZ SÖYLEYİN BJK MACLARINA SEZONUN İLK 10 HAFTASI İTEN KİMLERDİ ? KASIMPAŞA MACINDA HAKEMSİZ KAZANAMAYAN BJK BUGUN VE GECEN HAFTA ŞİKE ŞAİBEYLE MAC KAZANDI ŞİKE DEMEK BJK DEMEK ŞAİBE DEMEK BEŞİKTAŞ DEMEKTİR 2020-2021 SEZONU YAZIN BİR KENARA KASIMPAŞA MACINDA HAKEMSİZ KAZANAMADILAR DEMİRÖRENLER BU İŞE EL ATTI !! UMARIM ERZURUM BU MACIN TÜM DETAYLARINI UEFAYLA PAYLAŞIR !!! ALANYA MACINIDA YOLLASINLAR DİYER MACLARIDA YOLLAYIN KURALLAR NASIL ŞİKEYE KURBAN EDİLİR DİYE EUFAYA CAS 'GÖNDERİLİR !!!

  24. Sedat Turğut
    Sedat Turğut
    Ay əvvəl

    Bir Demirören Holding iştiraki olan Şans Girişim'in markasının işletmesini devralmasıyla birlikte, oyun seçenekleri 49'a yükselmiş ve maçların/etkinliklerin başladıktan sonra oyun oynanmasını sağlayan canlı özelliğiyle dünyası çok daha canlı ve altyapı yatırımlarıyla da çok daha teknolojik hale ... Şans Oyunları | Demirören Holding

  25. Sedat Turğut
    Sedat Turğut
    Ay əvvəl

    bJK NİN SON MACLARINDA BARİZ ŞİKE YAPILDI DEMİRÖRENLER PARMAĞIYLA !!!!!!!!!!!!! İDAANIN SAHİBİ HANGİ AİLE

  26. Sedat Turğut
    Sedat Turğut
    Ay əvvəl

    Sinan Engin bariz şikeyi SAVUNUYOR BUNLARI SAVUNANLAR KADAR ŞEREFSİZ KİMSEYİ YAPMASIN ALLAH !!!!!!!!!!!!!!!! ÇARŞI VE BJK ŞEREFSİZ

  27. Sedat Turğut
    Sedat Turğut
    Ay əvvəl

    GS MACIN KURALLAR DOĞRU FENER MACINDA KURALLAR UGULANILIYOR AMA MAC BJK MACI OLUNCA KURALLAR ESNETİLİYOR bariz şike yapılıyor !!!!

  28. İNDRA GAMEPLAY
    İNDRA GAMEPLAY
    Ay əvvəl

    20:10 Sinan hocam sakin QNSNSJSJSJSJSJJS

  29. REFALL
    REFALL
    Ay əvvəl

    Sıvacı ertem :(

  30. Baran Ayhan
    Baran Ayhan
    Ay əvvəl

    AHMET ÇAKAR FUTBOLDAN ANLAMIYOR.

  31. bubu a
    bubu a
    Ay əvvəl

    Falcaoya neden geçmiş olsun yok

  32. e
    e
    Ay əvvəl

    Sinan yerine adam akilli birini getiremediler su programa

  33. beyaz düşünen
    beyaz düşünen
    Ay əvvəl

    Ya eski fbli olarak iyiki fb yi bırakmışım. Bu Fb gs gibi takımlar görmedim. Yıllarca Bjk yi öyle böyle sindirmeye çalıştınız sindiremediniz. Bjk maçında adam atamadı diye ortaya şike olabilir diye iftira atmak nedir arkadaş delikanlı gibi şampiyonluk gitti diyin. Bu günde fbli oyuncu daha net pozisyonu kaçırdı kale dibinde boş kaleye gol atamadı şikemi var şimdi? Ben artık bjkliyim arkadaş. 4 büyükler içinde kazansada kaybetsede en karakteri sağlam takım Bjk.

  34. Binali Tunc
    Binali Tunc
    Ay əvvəl

    Şikeci bjk alanya kaleci

  35. Binali Tunc
    Binali Tunc
    Ay əvvəl

    Sinan bırak ya hep hakemle oynarsınız sergenin ağlar hakem böyle şöyle der alanya kalecisi elini çeker gol olur erzurum maçında 3.gol elle gelir fenerin golleri varla iptal olur şerefiyle olsun şampiyon sinan sinan sende zamanında oynadın top iki yüzlü olma sinan adam gibi açıklama yap

  36. Mustafa özçelik
    Mustafa özçelik
    Ay əvvəl

    beşiktaş ambleminde türk bayrağı vardır ve o şekilde atamazsınız

  37. İsmail Erdem
    İsmail Erdem
    Ay əvvəl

    Kanalıma beklerim ,❤️💛🦁

  38. Kadir Tiryaki
    Kadir Tiryaki
    Ay əvvəl

    Sinan engin hiç objektif değilsin ya

  39. Arda Demir
    Arda Demir
    Ay əvvəl

    6:34

  40. Emirhan Küçük
    Emirhan Küçük
    Ay əvvəl

    20 21 sezonu şampiyonu Beşiktaş JK 🖤🤍🦅🏆🏆🏆

  41. Cüneyt Keskin
    Cüneyt Keskin
    Ay əvvəl

    Ah Abdul abi ah, sen bu şifreli Fenerbahçe dilden konuşuyorsun ya, Galatasaray taraftarı neden palabıyığa kızıyorda, VARa niye kızmıyor diyorsun ya, sanki VAR kartı gösteren kişi, yani palabıyık isterse karardan değişmez, ama güzelce bize hakem kadrosu şov yaptılar!! Yani Abdul abi Fenerbahçe dil derken, hem palabıyığı savunuyorsun, hemde övüyorsun..... hep Galatasaray ın aleyhine yanlış bişey oluyorsa, hakemleri, MHK yi, savunan hep Fenerbahçeliler olur, tuhaf değil mi????? Tuhaf değil, o yüzden Fenerbahçe cumhuriyeti diyorlar işte!!! Bu sevdim beyaz futbol kadrosu, ertemin gidişinden sonra, iyice çöktü, Ahmet Çakar Abdülkerim durmazı kırmamak için, Fenerbahçe doğrandını söylüyor , bu da komik oldu! Sinan Engin bi objektif bi BJK penceresinden bakar, oda komik ROK bizim süper zeka, futbol hayata fazla zamanı olmuyor, belli çok az konuşuyor..... siz Bünyamin gezeri izleyin, o size futbolu, hakem karaları anlatır, siz Donk un ilk verildi sarı kartı bile bahsetmediniz be.... Türkiye nin bu kötü futbol halini getiren, tek Galatasaray düşmanlarıdır !!!!

  42. Hasan Terzioglu
    Hasan Terzioglu
    Ay əvvəl

    Seyretmemizi istiyorsanız rasim programı lüzumsuz konuşmalarıyla bozuyor

  43. asif musayev
    asif musayev
    Ay əvvəl

    15:11 Burası Beyaz tv mi yoksa fantezi tv mi asdafafafsfaggz

  44. Sefa Cerit
    Sefa Cerit
    Ay əvvəl

    Film ismi nedir Ahmet hocam

  45. Cihan Akin
    Cihan Akin
    Ay əvvəl

    Çifte sıtandar yapan sizsiniz hakemdeğil ömör boyu top erzurumda mı kalacaktı ya mecburimi vicdansızlar aklınızı başınıza alın adam hibi yorum yapın 1dakikada ful olsa 90da gol olsa birinci dakakada fulmö var diyecek siniz

  46. Nurali Tarverdiyev
    Nurali Tarverdiyev
    Ay əvvəl

    sinan engin kiviriyor🤣🤣🤣

  47. Emre
    Emre
    Ay əvvəl

    Ertem nerde 🚬

  48. Cihan Akin
    Cihan Akin
    Ay əvvəl

    Ahmet çakar ikisi aynı mı elini vicdanına koy hepinizde bir öylesiniz bir böyle vizyon suzlar

  49. Nurali Tarverdiyev
    Nurali Tarverdiyev
    Ay əvvəl

    bewiktawlilari uzmeyelim imza hakemler😅

  50. Serkan Taş
    Serkan Taş
    Ay əvvəl

    Kral

  51. Deli Çoban
    Deli Çoban
    Ay əvvəl

    Yiyip içip hakem hareket başka birşey yok .

  52. Ali Er
    Ali Er
    Ay əvvəl

    Şaibeli maçlar şaibeli bir lig

  53. Bünyamin Düzdaban
    Bünyamin Düzdaban
    Ay əvvəl

    Ahmet hocamın FBI da arkadaşı da varmış 🤣

  54. Onur 7
    Onur 7
    Ay əvvəl

    Bu ROK'un hangi takımlı olduğu belli değil GS'li ama BJK forması giriyor

  55. GOOOJİN
    GOOOJİN
    Ay əvvəl

    Beşiktaşlıysan memun olursun tabi , Saplaaaa abdulkerim abi 💛❤️

  56. Mustafa Yildirim
    Mustafa Yildirim
    Ay əvvəl

    hala utanmadan tv lere çıkıyo bu Rok......

  57. Ferit Gül
    Ferit Gül
    Ay əvvəl

    21.40dk ahmet cakar El hateketi.terbiyesiz cik özür dile.rütük alooooo ne is

  58. musti kangoo
    musti kangoo
    Ay əvvəl

    AKP 128 Milyar Dolar Nerde AKPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  59. musti kangoo
    musti kangoo
    Ay əvvəl

    AKP 128 Milyar Dolar Nerde AKPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  60. Bekir Albayrak
    Bekir Albayrak
    Ay əvvəl

    BEŞİKTAŞ ŞAMPİYON renkiler ağlıyor aldırma kara kartal

  61. Oğuz Şen
    Oğuz Şen
    Ay əvvəl

    Ahmet Çakar tarihin gördüğü en büyüj Beşiktaş düşmanıdır hakemlik dönemi de dahil,Beşiktaşın rakibi Naziler olsa onu tutar öyle kincidir Beşiktaşa karşı çArşının besteleri çok koymuş belli ki..

  62. Enes Şirin
    Enes Şirin
    Ay əvvəl

    Rasim biz iyi gün taraftarı değiliz senin gibi biz yenilince Başka takımın formasınıda giymeyiz senin gibi Galatasaraylı olmaz olsun fatih terimde insan her sene şampiyon olacak diye bişe yok biz yenilince daha çok Galatasaraylı oluyoz senin gibi iyi gün taraftarlarıyla işimiz yok sg.... TÜRKİYEDİR GALATASARAY 💛❤️

  63. Hemşir bey
    Hemşir bey
    Ay əvvəl

    Yav Rasim abi seviliyorsun 😂

  64. Halil birkan
    Halil birkan
    Ay əvvəl

    Abi sinan dalga geçiyor insalarla salak gibi davranıyor vallabillahi bu proğramı izlemeyin

  65. Halil birkan
    Halil birkan
    Ay əvvəl

    sinan babel de neden dedin el var siz varya

  66. Tariyel Nasirov
    Tariyel Nasirov
    Ay əvvəl

    Beşiktaş kazandığında Sinan Engin: Bence ligimiz adaletli Beşiktaş kaybetdiğinde Sinan Engin: Beşiktaşa operasyon yapılıyor

  67. Emirhan KÜÇÜK
    Emirhan KÜÇÜK
    Ay əvvəl

    Sinan engine sallamış herkes Sinan Engin fanı degilim sevmem de diyebilirim hatta ama sizin zorunuza giden Beşiktaş zorunuza gitmesin tebrik etmesini bilin

  68. Tariyel Nasirov
    Tariyel Nasirov
    Ay əvvəl

    Bakalım Sinan Engin konuşacak mı?

  69. Kur Kar
    Kur Kar
    Ay əvvəl

    ulan maçı izlemesek inanıcaz beşiktaş güçlüymüş de bilmem ne pozisyonu yoktu beşiktaşın

  70. cinco a
    cinco a
    Ay əvvəl

    Rasim olmasin ya

  71. Mustafa Durmuş
    Mustafa Durmuş
    Ay əvvəl

    Ya ahmet çakar hadi git isine ya

  72. Oğuz
    Oğuz
    Ay əvvəl

    Bjk holiganının konuşmadığı kısımları ayrıca yükleyin çünkü next yapıp geçmek yoruyor

  73. bystrongself f
    bystrongself f
    Ay əvvəl

    beyaz futbol'a rok girince güzelleşiyor.. Keşke sana da rok girse..

  74. Barney Stnsn
    Barney Stnsn
    Ay əvvəl

    sinan engin babelin eline değince el var karar doğru diyordu şimdi nası olduysa o zamanki hakem hatalıdır diyor sonra da bjk şerefli şampiyon oluyor falan filan .d

  75. DOOMSDAYS
    DOOMSDAYS
    Ay əvvəl

    Cinconluları güzel tarif etmişsin rok. Nerda galibiyet ordalar 😂😂 çupamuzu verun 😂😂

  76. Deniz Denizhan
    Deniz Denizhan
    Ay əvvəl

    Karısı ayrı kendi ayrı saklaban yazık bu ülkeye bunlar yüzünden yalı yakaları neysee

  77. ali kaan 027
    ali kaan 027
    Ay əvvəl

    Ahmet çakar fener şampiyonluğu kaybedince Beşiktaşa sallama sen bitmişsin zaten uza artık tvden

  78. Spppeeddyyy Rod
    Spppeeddyyy Rod
    Ay əvvəl

    Sinan Engin elle atılmış gole gol güzeldi diye iptal edilmez diyecek kadar taraflı yorumcu

  79. Muhammed Yıldırım
    Muhammed Yıldırım
    Ay əvvəl

    Boş adamlar bunları izleyipde prim vermeyin

  80. Mehmet Aslan
    Mehmet Aslan
    Ay əvvəl

    Şu sinan Engin BJK öve öve bitiremedi yeter

  81. Deniz Simsek
    Deniz Simsek
    Ay əvvəl

    EL'inle KOL'unla ! ;)

    1. Samet Bozkurt
      Samet Bozkurt
      Ay əvvəl

      Feto terör örgütü ile şampiyon olmaktan iyidir bee

  82. Emirhan Bozlakoğlu
    Emirhan Bozlakoğlu
    Ay əvvəl

    Rok olmasa bu programı hayatta izlemem.

  83. Hasan Yilmaz
    Hasan Yilmaz
    Ay əvvəl

    Amigo zirvesi Sinan abi, kendisiyle çelişiyor artık.

  84. Anıl Demirel
    Anıl Demirel
    Ay əvvəl

    Beşiktaş bir sampiyonluga oynadı fb li gs li ahmet çakarı abdülkerim durmazı hepsi kardeş oldu 😂😂

  85. Vol Berk
    Vol Berk
    Ay əvvəl

    Ama Burda Erzurumsporlu oyuncunun kafasına dikkat! Cenk göğüsüyle topu alırkan erzumlu cenkin koluna kafa attığı için eli topa değiyor.

  86. Altan Kaman
    Altan Kaman
    Ay əvvəl

    Ya rasim fenerliyim ama adamsın yaaa

  87. Freehd410
    Freehd410
    Ay əvvəl

    Zavallı Ahmet çakar ,,,, , Galatasaray yeni amigo ariyormuş,,,, adam tam bir beşiktaş düşmanı, Beşiktaş maç kazandımi kafayı yiyorum yazik

  88. Özgür Doğan
    Özgür Doğan
    Ay əvvəl

    Yapılanları ne çabuk unutuyorsunuz?

  89. baba yorgun yorgun
    baba yorgun yorgun
    Ay əvvəl

    Dun aksam erzurumapor bjk maci satti cenk tosun elle kontrol ediyor yardimci hakem yaninda durdu devam ettirdi serefli takim dediniz serefini gördük aksam maci satti erzurumspor konu gs olunca var devreye girer futbol galatasaray karsi oynanan bir oyundur sinan engin bos konusuyorsun ahmet cakar dogru diyor alanya mavinda var gidildi gol iptal edildi bjk olunca var yok boyle sampiyonluga sokayim ben belesten galibiyet erzurum aksam bjk maci goz gore gore verdi

  90. Özgür Doğan
    Özgür Doğan
    Ay əvvəl

    Rasim özkanın ne isi var ?

  91. Aqşin Abasov
    Aqşin Abasov
    Ay əvvəl

    Su sinan besiktasi ove ove bitiremedi lan dogru konuwsana konu besiktas olunca elle qol oluyor

  92. DeNaYeR ReiS
    DeNaYeR ReiS
    Ay əvvəl

    🤣🤣 Beşiktaş elle gol atmış Sinan memnun olmanız lazım diyor tam bir beşiktaş taraftarı...

  93. Sami Ünal
    Sami Ünal
    Ay əvvəl

    ahmet çakar adamdır

  94. Can Çangırılı
    Can Çangırılı
    Ay əvvəl

    Sinan engin ne oynaksin yaa

  95. DeNaYeR ReiS
    DeNaYeR ReiS
    Ay əvvəl

    Sene başı Sinan Engin: bu snee Beşiktaş taraftarı umutlu olmasın diyordu 🤣

  96. murat çafoğlu
    murat çafoğlu
    Ay əvvəl

    TS li olarak bjk alsın isterim şampiyonluğu ... Ama sunuda söylemden gecemicem Sinan hiç doğru yorum yapmıyosun hakem hatali karar verdi yok neymiş bjk güçlüymus her türlü alırmış maçı ne alaka .....

  97. ömer aksu
    ömer aksu
    Ay əvvəl

    Sinan Engin yorumcu falan değilsin

  98. Serkan Ertemelli
    Serkan Ertemelli
    Ay əvvəl

    Peki sinan hakem o maclarda hata yapmis, sen ne demistin o maclar icin

  99. Serkan Ertemelli
    Serkan Ertemelli
    Ay əvvəl

    Ooof be iste gercek cakar bu

  100. fg gg
    fg gg
    Ay əvvəl

    Yaaa bu nasıl bir zihniyet adam diyor gol güzel bu gol iptal olurmu hangi kafadasın el yok diyemiyor yazık dediği şeylere bak